afterSale-1
afterSale-2

نرم افزار خدمات پس از فروش اسپاد

همه ما می‌دانیم که امروزه برای کارخانجات تولیدی و یا بنگاه‌های تجاری دیگر فروش به معنای اتمام کار نیست، بلکه فروش شروع یک راه است؛ به‌طوریکه امروزه مشتریان انتظار دارند که فروشنده خدمات مناسب و سریع را با کمترین هزینه، در قبال آنان انجام دهد. از سوی دیگر با افزایش تدریجی مشتریان یک شرکت کنترل و نگهداری اطلاعات خرید یک مشتری، تاریخ گارانتی کالا و شیوه‌های ارایه خدمات به آنان می‌تواند زمان و هزینه‌های زیادی را متوجه سازمان نماید.

امکانات

  • امكان تعریف انواع مختلف الگوی گارانتی
  • امکان تعریف انواع خرابی
  • صدور كارت گارانتی به صورت گروهی و تكی

عملیات

  • تخصیص گارانتی به كالا از طریق رسید و حواله انبار و فاکتور خرید و فروش بازرگانی
  • تخصیص گارانتی به كالا از طریق منوی تولید
  • امكان تخصیص گارنتی به كالا در لحظه ثبت پذیرش
  • امكان پرداخت بیعانه به صورت انواع مختلف نقدی/ كارت خوان و فرم دریافت و پرداخت
  • امكان چاپ رسید مشتری و رسید سرویس كار و رسید پذیرش های مرتبط
  • امكان ثبت خدمات درخواستی مشتری در هنگام ثبت پذیرش
  • امكان ثبت خدمات انجام ده بر روی پذیرش های درج شده به همراه محاسبات مربوط گارانتی
  • امكان ثبت كالاهای مصرفی بر روی پذیرش های درج شده به همراه محاسبات مربوط گارانتی
  • امكان تبدیل گروهی رسید های مرتبط به فاكتور
  • امكان تخصیص اضافات و كسور مرتبط فاكتور به رسید و محاسبه در رسید
  • امكان تعویض كالا ها پذیرش شده در رسید (هم بدون گارنتی و هم با گارانتی) به همراه محاسبات آن
  • امكان پرداخت خسارت ناشی از عدم تعمیر در رسید
  • محاسبه خدمات و كالاهای مصرفی در رسید مرتبط (انجام كامل خدمات)
  • امكان دریافت هزینه كارشناسی ناشی از پس دادن كالا در رسید

گزارشات

  • امكان گزارش گیری از رسیدها تحویل
  • گزارش پذیرش
  • گزارش خدمات انجام شده
  • گزارش كالاهای مصرفی

ليست قيمت های نرم افزار خدمات پس از فروش اسپاد

شما می توانید از این قسمت، ویژگی های نرم افزار و قیمت ها را مشاهده نمائید.

ليست قيمت های نرم افزار خدمات پس از فروش اسپاد
عنوان کد قيمت (ريال) قابليت نرم افزار خدمات پس از فروش اسپاد(شبکه)
خدمات پس از فروش(تك كاربره) 71144 13,000,000 امكان تعريف انواع مختلف الگوي گارانتي, امكان چاپ كارت گارانتي به صورت گروهي و تكي, تخصيص گارانتي به كالا از طريق رسيد و حواله انبار, تخصيص گارانتي به كالا از طريق  منوي توليد, امكان ويرايش تاريخ شروع گارانتي ها تخصيص داده شده به كالا به شرط نوع الگو ” تاريخ نصب”,  امكان تخصيص گارنتي به كالا در لحظه ثبت پذيرش, امكان پرداخت بيعانه به صورت انواع مختلف نقدي/ كارت خوان و فرم دريافت و پرداخت, امكان ويرايش بيعانه پرداخت شده با توجه به تنظيمات انجام شده, امكان درج پذيرش مرتبط, امكان چاپ رسيد مشتري و رسيد سرويس كار و رسيد پذيرش هاي مرتبط, امكان ثبت خدمات درخواستي مشتري در هنگام ثبت پذيرش, امكان ثبت خدمات انجام شده بر روي پذيرش هاي درج شده به همراه محاسبات مربوط گارانتي, امكان ثبت كالاهاي مصرفي بر روي پذيرش هاي درج شده , همراه محاسبات مربوط گارانتي, ثبت رسيد تحويل به مشتري, امكان تبديل به فاكتور رسيد تحويل, امكان تسويه رسيد تحويل, امكان تخصيص اضافات و كسور مرتبط فاكتور به رسيد و محاسبه در رسيد, امكان تعويض كالا ها پذيرش شده در رسيد ( هم بدون گارانتي و هم با گارانتي) به همراه محاسبات آن, امكان پرداخت خسارت ناضي از عدم تعمير در رسيد, محاسبه خدمات و كالاهاي مصرفي در رسيد مرتبط( انجام كامل خدمات), امكان دريافت هزينه كارشناسي ناشي از پس دادن كالا در رسيد, امكان چاپ رسيد تحويل و رسيدهاي مرتبط,  امكان گزارش گيري از رسيدها تحويل, گزارش پذيرش, گزارش خدمات انجام شده, گزارش كالاهاي مصرفي
خدمات پس از فروش (شبکه) 72144 16,000,000 اين نسخه در قالب شبكه 2 كاربر ارائه شده است و شامل كليه امكانات كد (71144) مي باشد.

لازم به توضیح است که به قیمت های مذکور 9% ارزش افزوده اضافه می گردد.

اطلاعات بیشتر
  1. نرم افزارها داراي يكسال خدمات پشتيباني رايگان مي باشند .
  2. در پايان يكسال ، اعتبار پشتيباني با صرف هزينه قابل تمديد مي باشد .
  3. جهت دريافت خدمات ، داشتن اعتبار پشتيباني الزامي مي باشد .
  4. اغلب امكانات نسخه هاي بالاتر با پرداخت هزينه 1.200.000 ريال قابل افزودن مي باشند .
  5. نسخه پايه سينگل داراي 2 جلسه خدمات آموزش گروهي و 1 جلسه نصب رايگان در محل شركت اسپاد مي باشد .
  6. نسخه هاي کاربردي و جامع سينگل وكليه نسخه هاي شبكه داراي 2 جلسه آموزش و 1 جلسه نصب رايگان در محل مشتري مي باشند .
  7. نسخه هاي يکپارچه داراي 3 جلسه آموزش و 1 جلسه نصب رايگان در محل مشتري مي باشند. (هزينه اياب وذهاب در تهران بر عهده مشترک بوده و علاوه بر هزينه فوق ،هزينه اقامت و پذيرايي  نيز برعهده مشترکين خارج از تهران مي باشد .)
  8. افزايش تعداد كاربر در نسخه هاي شبكه با پرداخت هزينه به ازاي هر كاربر 1.200.000 ريال ميسر است .
  9. ارتقا نرم افزار از سطوح پايين تر به سطوح بالاتر با پرداخت مابه التفاوت ،‌ امكان پذير مي باشد .
  10. نرم افزارها قابل نصب در ويندوزهايEIGHT،SEVEN, VISTA ، XP است .
  11. نرم افزار ها شامل يك قفل سخت افزاري CD ,‌USB نصب و راهنماي كار با نرم افزار مي باشند .
  12. طبق مصوبات قانوني دولت، عوارض و ماليات بر ارزش افزوده به قيمت هاي فوق افزوده شده و جداگانه دريافت مي گردد. (جهت سال 95 به میزان 9%)
  13. ارتباط بين سيستم ها (لينک) در نسخه های کاربردي و جامع ، امکان پذير است.