نرم‌افزار تولیدی اسپاد

نرم‌افزار تولیدی ویژه کسب‌وکارهایی طراحی شده که به دنبال تعیین قیمت تمام‌شده مواد اولیه خود هستند. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا فرایند تولید را مدیریت کنید. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند با نرم‌افزار انبار به‌صورت یکپارچه ارتباط برقرار کند به‌گونه‌ای که پس از تعریف فرمول تولید برای هر محصول با انجام عملیات تولید به‌‌صورت اتوماتیک، مواد از «انبار مواد اولیه» کسر و محصول به «موجودی انبار محصول» اضافه شود. به‌علاوه، این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از فرمول تولید محصول بتوانید کسری مواد اولیه یا تخمین تولید مدنظرتان را در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

امکان تعریف بیش از یک فرمول

گاهی تنوع کیفیت مواد اولیه از نظر کارخانه تولیدکننده موجب می‌شود که میزان مصرف مواد برای تولید یک واحد محصول متفاوت باشد؛ به عبارتی تولید یک محصول می‌تواند چند فرمول متفاوت داشته باشد. نرم‌افزار تولیدی اسپاد امکانی تعبیه کرده که از طریق آن می‌توان برای یک محصول بیش از یک فرمول تعریف کرد.

لیست کسری و مازاد مواد

بنگاه‌های تولیدی جهت نظم‌بخشیدن به فرایند تولید نیاز به اطلاع از کسری و مازاد مواد اولیه در زمان انجام عملیات تولید دارند تا بتوانند در زمان کسری مواد، درخواست خرید کنند. از این رو شرکت اسپاد امکانی در نظر گرفته که کاربر می‌تواند از طریق آن در زمان انجام عملیات تولید با انتخاب هر فرمول، اطلاعاتی از قبیل میزان محصول قابل تولید (تخمین تولید)، کسری مواد و مازاد مواد را نسبت به موجودی فعلی مشاهده کند.

تولید با سایر فرمول‌ها

بنگاه‌های تولیدی به دلیل تشابه در فرمول محصولات خود لزومی نمی‌بینند که برای هر محصول خود زمان صرف کرده و فرمول تعریف کنند. شرکت اسپاد جهت تسهیل در عملیات تولید، امکانی در نرم‌افزار تولید تعبیه کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند برای یک محصول فرمول تعریف کرده و آن فرمول را برای محصولات دیگر نیز مورد استفاده قرار دهند. این کار از صرف زمان به‌منظور تعریف فرمول برای سایر محصولات جلوگیری می‌کند.

سرشکن کردن هزینه در تولید

نرم‌افزار تولیدی اسپاد علاوه بر محاسبه قیمت تمام‌شده مواد اولیه محصول تولیدی، دارای امکان سرشکن کردن خدمات روی این قیمت تمام‌شده نیز هست. همچنین از طریق این امکان محدودیتی در سرشکن کردن خدمات وجود نخواهد داشت.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نرم‌افزار مناسب شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست