نرم‌افزار اتوماسیون اسپاد

در دنیای امروز انجام امور اداری، دفتری و گردش اسناد به روش سنتی کار بسیار پیچیده‌ای بوده و باعث بروز مشکلاتی از قبیل خطاهای انسانی، پراکندگی کار، کاهش بهره‌وری و … می‌شود. از این رو سازمان‌ها برای بهبود مشکلات تمایل زیادی به مکانیزه‌کردن این امور دارند و شرکت اسپاد نیز در این راستا اقدام به تولید نرم‌افزار اتوماسیون با امکانات متنوعی کرده است.

دسته‌بندی اطلاعات

بایگانی همیشه به‌خاطر نگهداری و دشواربودن جست‌وجوی نامه‌ها، جزو بخش‌های مشکل‌ساز سازمان‌ها بوده است. در همین میان شرکت اسپاد در نرم‌افزار اتوماسیون خود امکان دسته‌بندی و بایگانی اطلاعات و جست‌وجوی آسان آنها را تعبیه کرده است.

کارپوشه تحت وب

کاربران اتوماسیون اسپاد می‌توانند از طریق کارپوشه تحت وب از هر مکان جغرافیایی به قابلیت‌های اتوماسیون تحت ویندوز دسترسی داشته باشند؛ ضمن اینکه از طریق این امکان می‌توان همه‌ی تبادلات با مشتری را به سوی تیکت و گفت‌وگوی آنلاین برای ارسال درخواست، فاکتور، نامه و … برد.

امضای الکترونیکی

یکی از دغدغه‌های مدیران، روال دستی و سنتی امضاء نامه‌ها است که در زمان حضور نداشتن‌شان در مجموعه پر رنگ‌تر می‌شود. نرم‌افزار اتوماسیون اسپاد برای رفع این مشکل مدیران، درج امضای الکترونیکی را جایگزین روال دستی و سنتی امضای صورت‌جلسه‌ها و نامه‌های اداری کرده است.

گفت‌وگوی آنلاین

اتوماسیون اسپاد دارای امکان chat room برای گفت‌وگوی آنلاین است. این گفت‌وگو می‌تواند بین کاربران داخل مرکز و کاربران خارج از مرکز صورت گیرد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نرم افزار مناسب شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست