نرم‌افزار حقوق و دستمزد اسپاد

با توجه به قوانین حقوق و دستمزد و مالیات‌های آن و همچنین بحث بیمه کارگران و کارمندان، یکی از مهم‌ترین و زمان‌گیرترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری شرکت‌ها محاسبه و پرداخت حقوق و مزایا است. ازاین‌رو بر آن شدیم جهت تسهیل این امر مهم، نرم‌افزار حقوق و دستمزد را با امکانات متنوع ارائه دهیم.

تعریف مزایا و کسورات

در نرم‌افزار حقوق و دستمزد منویی برای تعریف مزایا و کسور با قابلیت تعریف ۲۹ عنوان مزایا و ۲۹ عنوان کسور مطابق با سلیقه کاربر وجود دارد. از طریق این امکان می‌توان تنظیماتی را از قبیل مالیات‌پذیر، بیمه‌پذیر، وابسته به کارکرد، وابسته به ساعت کارکرد، محاسبه در دیسکت مالیات، نمایش در حکم کارگزینی و … برای تک‌تک عناوین تعریف‌شده اعمال کرد.

تنظیمات دستگاه حضور و غیاب

نرم‌افزار حقوق و دستمزد قابلیت ارتباط با دستگاه‌های حضور و غیاب را دارد؛ به عبارتی هر دستگاه حضور و غیابی که دارای خروجی با فرمت نرم‌افزار حقوق و دستمزد اسپاد باشد، توانایی ارتباط با این نرم‌افزار را خواهد داشت. این خروجی حاوی اطلاعات پالایش‌شده دستگاه حضور و غیاب از قبیل تعداد روز کارکرد، مجموع ساعات حضور، مجموع ساعات کسر کار، مجموع ساعت‌های اضافه کار، مجموع ساعت‌های اضافه کار روزهای تعطیل، مجموع ساعت‌های مرخصی، تعداد روز مرخصی، تعداد ماموریت و مجموع ساعت‌های غیبت است.

حکم کارگزینی

صدور حکم کارگزینی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها، جدا از حوزه فعالیت و اندازه آنها است. یکی از امکانات نرم‌افزار حقوق و دستمزد اسپاد، تنظیم و صدور حکم کارگزینی بر پایه مزد مبنا و مزایاى پرسنل به‌صورت قانونى یا دلخواه است که علاوه بر فرم پیش‌فرض چاپ، قابلیت طراحی فرم جدید مطابق با سلیقه کاربر را نیز دارد.

ورود کارکرد پرسنل از طریق اکسل

برای سهولت در محاسبه حقوق ماهیانه پرسنل امکانی در این نرم‌افزار تعبیه شده که از طریق آن می‌توان فایل اکسل حاوی اطلاعات پالایش‌شده همه‌ی پرسنل از قبیل تعداد روز کارکرد، کل ساعات حضور، اضافه کار، کسر کار، مرخصی ساعتی، غیبت، تعطیل‌کاری، ماموریت روزانه، اضافه‌کاری روزهای جمعه و … که از دستگاه حضور و غیاب قابل تهیه است را بازیابی کرد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نرم‌افزار مناسب شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست