نرم‌افزار تدارکات اسپاد

همه سازمان‌ها، از سازمان‌های کوچک گرفته تا بزرگ دارای عملیات تامین کالا هستند و نمی‌توان شرکتی را یافت که از این قضیه مستثنی باشد. این قبیل شرکت‌ها به‌منظور جلوگیری از هر گونه اشتباه و خریدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در پول و زمان نیازمند نظم بخشیدن و سیستمی‌کردن فرآیند تامین کالا با استفاده از نرم‌افزار تدارکات (تامین کالا) هستند. از این رو شرکت اسپاد اقدام به طراحی و تولید نرم‌افزار تدارکات کرده است.

پنل ثبت درخواست به تفکیک پرسنل

تعدد و پراکندگی مراکز هزینه در سازمان‌ها موجب شده که مدیران آنها به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند جلوی کاغذبازی و پراکندگی اطلاعات را بگیرند. از این رو نرم‌افزار تدارکات اسپاد برای کمک به مدیران امکانی را فراهم کرده که از طریق آن می‌توان به پرسنل هر مرکز پنل شخصی ثبت درخواست کالا اختصاص داد  تا هر یک از این پرسنل بتوانند به تفکیک، کالاهای مورد نیاز مرکز خود را به‌صورت سیستمی درخواست دهند.

تاریخچه درخواست یک کالا

یک مدیر زمانی می‌تواند در خصوص دو موضوع  «تامین یک کالا» و «تایید درخواست کالای ارسال شده از واحد های تحت امر» تصمیمات درستی بگیرد که تاریخچه‌ای کامل از سفارش‌های داخلی آن کالا داشته باشد. نرم‌افزار تدارکات اسپاد این تاریخچه را همراه با اطلاعاتی از قبیل تاریخ سفارش، نام سفارش‌دهنده، مقدار سفارش، مقدار سفارش حواله شده، وضعیت سفارش و … در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

مسیر حرکت درخواست کالا

حساسیت موجود در تامین کالای مورد درخواست واحدهای یک سازمان، مدیران را به سمت و سوی بهبود روند تامین کالا کشانده است. نرم‌افزار تدارکات اسپاد با ارائه اطلاعاتی از قبیل «فرآیند حرکت یک درخواست تا زمان تامین» و «زمان نشست در هر مرحله از تامین» مدیران را در تحقق این امر یاری می‌کند.

گزارش‌های متنوع

نرم‌افزار تدارکات اسپاد گزارش متنوعی از مقدار تامین‌شده سفارش‌ها به تفکیک مراکز، شخص درخواست‌کننده، کالا و … در یک بازه زمانی مشخص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این فرم چاپی این گزارش قابلیت طراحی مطابق با سلیقه کاربر را نیز دارد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نرم افزار مناسب شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست