نرم‌افزار حسابداری هلواسپاد

سیستم نرم‌افزار حسابداری هلواسپاد امکان تحلیل و آنالیز اطلاعات مالی را برای حسابداران فراهم آورده است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌هایی چون تراز آزمایشی ۱۰ ستونی است که برای اولین بار در ایران در قالب یک سیستم حسابداری ارائه شده است.‌

انتقال اسناد حسابداری

ازآنجایی‌که نرم‌افزار حسابداری هلواسپاد قابلیت کنترل و نگهداشت اطلاعات شرکت‌های مختلف را دارد، حسابداران می‌توانند با استفاده از امکان انتقال اسناد به راحتی اسناد خود را از شرکتی به شرکت دیگر منتقل کرده و در آن به انجام اصلاحات یا گزارش‌گیری بپردازند.

چندارزی

در دنیای تجارت امروز مبادلات بنگاه‌های اقتصادی کشورها با یکدیگر امری اجتناب‌ناپذیر است و کسب‌وکاری در این رقابت پیروز می‌شود که دارای به‌روزترین سیستم مالی باشد. این امر مهم موجب شده که حسابداران به دنبال نرم‌افزار حسابداری با قابلیت چندارزی باشند؛ از این رو یکی از امکانات ویژه نرم‌افزار حسابداری، امکان چندارزی با قابلیت‌های زیر است:

  • سادگی در تعریف ارز و نرخ تبدیل آن به واحد اصلی (ریال)
  • قابلیت انتخاب نرخ ارز در هنگام صدور سند حسابداری
  • امکان تهیه گزارش بر اساس واحد اصلی (ریال) یا ارز انتخابی

صدور سند از طریق فایل اکسل

گاهی ممکن است حسابدار در طی دوره مالی قصد تعویض نرم‌افزار حسابداری خود را داشته باشد ولی به‌واسطه داشتن اسناد در نرم‌افزار خود، عملی‌کردن این تصمیم ممکن نباشد؛ از این رو امکانی در نرم‌افزار حسابداری هلواسپاد تعبیه شده که به واسطه آن، حسابداران حرفه‌ای می‌توانند اسناد را از طریق فایل اکسل وارد نرم‌افزار هلواسپاد کنند.

کپی سطر از سایر اسناد

گاهی ممکن است قصد صدور سند جدیدی را داشته باشیم که چند سطر آن مشابه سندی است که در گذشته صادر کرده‌ایم؛ در نرم‌افزار حسابداری قابلیتی درنظرگرفته شده که به‌واسطه آن می‌توان در هنگام صدور سند جدید، سطرهایی از سندی دیگر را در آن بارگذاری کرد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شما در زمینه انتخاب نرم‌افزار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست