نرم‌افزار خزانه‌داری اسپاد

استفاده نادرست از نقدینگی و عدم کنترل آن، منجر به بروز مشکلات متعددی در سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شده است. از آنجایی که رفع این مشکلات مستلزم وجود نرم‌افزار خزانه‌داری است، شرکت اسپاد اقدام به طراحی و تولید این نرم‌افزار با قابلیت‌های زیر کرده است:

فرایند تنخواه‌گردان

عموما شرکت‌ها تمام پرداخت‌های خود را از طریق درگاه بانکی انجام می‌دهند، ولی به‌علت زمان‎بر بودن این کار، نمی‌توانند برای پرداخت هزینه‌های ضروری و فوری از این درگاه استفاده کنند. بنابراین از درگاه تنخواه این پرداخت‌ها را انجام می‌دهند و نیاز دارند که تمام فرایند را از زمان درخواست تا زمان ثبت صورت هزینه کنترل کنند؛ ازاین‌رو شرکت اسپاد در  نرم‌افزار خزانه‌داری خود امکانی در نظر گرفته که انجام این امور را میسر می‌سازد.

فرم‌ساز

طبقه‌بندی اسناد در شرکت‌ها از جمله موارد انکارناپذیر در هر کسب‌وکار است. در امور مرتبط با خزانه‌داری نیز این مسئله همواره مدنظر مدیران بوده است؛ ازاین‌رو در نرم‌افزار خزانه‌داری اسپاد امکانی تعبیه شده که در آن می‌توان فرم‌های دریافت و پرداخت را به دلخواه تعریف و برای هر سند اقدامات کنترلی و یا محدودسازی در دسترسی به داده‌ها را مدیریت کرد.

کنترل حساب‌های دارای چک برگشتی

گاهی تعدد چک‌های دریافتی به اندازه‌ای است که کنترل حساب‌های دارای چک برگشتی (حساب‌های بی‌اعتبار) ممکن نیست. همین امر موجب می‌شود که شما از حساب‌هایی که در گذشته چک برگشتی داشته‌اند، به‌طور مجدد چک بی‌اعتبار دریافت کنید. نرم‌افزار خزانه‌داری اسپاد این خلاء را رفع کرده و در هنگام دریافت چک، حساب چک را بررسی و در صورتی که دارای چک برگشتی باشد، آلارمی نمایش می‌دهد؛ همچنین در لحظه می‌توان مشخصات چک‌های برگشتی آن حساب را مشاهده کرد.

کنترل فواصل پرداخت چک

امروزه بخش عظیمی از مراودات از طریق چک انجام می‌شود و عدم کنترل فواصل پرداخت چک و بی‌توجهی به تاریخ سررسید موجب به‌هم خوردن تعادل نقدینگی در زمان وصول چک‌ها می‌شود. از‌این‌رو شرکت اسپاد جهت کنترل فواصل پرداخت چک‌ها امکانی را ایجاد کرده است که از طریق آن و با انجام تنظیمات مرتبط، فواصل پرداخت چک را کنترل کرده و از به‌هم ریختگی تعادل نقدینگی جلوگیری می‌کند.

نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب نرم‌افزار مناسب شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست